Tospikhann Kızlar bebegım 3 bucuk aylık ve mamasını içerken bir görsenız bası su gibi terliyor her yerim ıslanıyor ama böyle normal bir terleme degil. Dudaklarının üstü göz pınarları dahi ter doluyor sebebı ne olabilir basına gelen varmı
Aysegul3506 Tospikhann benim kızımda aynı 5 aylık. Bence gayet normal. Biberondan yavaş akıyor var gücüyle çekiyor. Mama sıcak. Aynı şeyi biz yapsak biz de terleriz
Bebekbaylar Tospikhann canim benim oğlumda çoook terlerdi dil bağı olabilir doktora gittiginizde sorun diline bakın bebeginizin dilini dışarı doğru uzatirken dilinin ucu ayrik mi duruyo sivri mi ona bak
Aysegul3506 Tospikhann bence öyle. Biberonun deliği fazlalaştıkça düzeliyor yada hızlı akış biberonlarda falan. Denedim çünkü. Ama bana çok hızlı akıyor boğazında kalır gibi geldi 1-2 ay daha bekleyeceğim 2 numara biberona geçmek için