Busram55 Bebegim tam 3 aylık kalça ultrasonu 2B cıktı. Doktor hemen ortapediye gidin dedi basına boyle bsey glen varmı
Ayseakgn Bizim de sol kalçası 2B çıktı medipole gidiyorduk doktorumuz ortopediye yönlendirdi frejka yastığı verdi 1 ay kullanacaksınız dedi aldık biraz kullandık ama içim rahat etmedi başka bir doktora götürdüm sonuçları normal çıktı