Merhaba anneler 40 kg hamile kaldım 50 kg ile doğuma girdim 3 aylık bebeğim var şuan 38 kiloyum yürümekte bile zorluk çekiyorum tansiyonum sürekli düşük içim hep baygın. Doğum doktorum böyle olacakları söylemişti ama abartı gelmişti. Bebeğimi 5 dk taşısam her yerim ağrıyor o emdikçe benim içim bayılıyor. Yarın dahiliyeye gitmeyi düşünüyorum yesem de kilo alamıyorum çok kötüyüm cidden. Güçsüzlükten bebeğim ağladıkça tahammül seviyem iyice düştü 😞😞Böyle bi durum yaşayan var mı? Kan ilacına devam etseydim keşke doktor bişey yapar inşallah yarın 😞