Med Merak ediyorum kızlar 😁 Bebeklerde •ben• ne zaman çıkıyor acaba Benim,babamın ve kardeşlerimin yanağında •ben• var aynı yerde. Bebelerimiz benleri ne zaman oluşuyor acaba biliyor musunuz Teşekkürler mutlu günler 🎈
Mom727373 Med doğarken yanında geliyordur diye düşünmüştüm ama😁 şöyle bi göz gezdirdim benim kızda hiç yok😬 demekki arkadan gönderecekler
Med Mom727373 bende inceledim bulamadım dedim heralde daha çok küçük gözükmüyor 🤣 büyüdükçe büyüyecek 🤣
ugursuzsafiye Mom727373 ay benim yavrumdada hic yok herkeze soruyorum sizinkinde varmiydi diye😂😂 Keske gelmese ama ya😂🙈
Elifumay Med doğuştan olanı var sonradan oluşanda benim kızımın dizinin kenarında var tırnak üstü kadar sonradan yanağında çıktı mesela küçücük üst baldırı da var pirinç büyüklüğünde değişik öyle 😁