GizmofizmoE Ya lütfen göz beyazında gri leke olan ,ve doktora götürüp normal lafını duyan var mı?internette çok kötü şeyler yazıyor ,korkuyorum 😔korona da var doktora götüremiyorum,yüksek risk bölgesindeyiz.
Gocicim GizmofizmoE doktor bana bisi demisti ama cocuk doktoru goturmedim hala goz doktoruna bakalim hayirlisi baktim galiba hatirlamiorum okumak da istemiorum
GizmofizmoE Gocicim ne demişti doktor?ben göz doktoruna götürdüm bir şey demedi ama o zaman grilik yoktu sanırım.