Miskokuluoglununannesi Kızlar bebegınızı yastıga yatırıyor musunuz 3 aylık? Bıde televizyon acıkken bebegım oraya dogru bakıyor cevırıyorum bagırıyor sözler napıyosunz baktryor musunuz?
Bmedikalmuh Miskokuluoglununannesi ben kullanmıyorum yastık benim de 3 aylık. Tv baktırmıyorum tabi kafasınu ceviriyorum ama bağırmıyor. Siz destekli oturmaya başladınuz mı
aybkkara Miskokuluoglununannesi benimkinin de bazen gözü takılıyor , oradaki renklere bakıyorlar sanırım yoksa anlamazlar herhalde. Ben bazen yastık kullanıyorum uyurken ama ince bir yastık bizimki
41esra Miskokuluoglununannesi o aylarda yastık değil reflü yatağı kullanmıştık baya iş görür tavsiye ederim👍🏽 TV ye de çok çok küçük mümkün olduğunca baktırmayın durduramıyorsanız kapatın
Safire Miskokuluoglununannesi benmki 5 ayına girick4 gün sonra uyurken yatamıyorum ama uyanık yanında durunca yatırıyorm kusarsa bogulma riski çok büyükmüş doktor öyle dedi
Miskokuluoglununannesi 41esra evet reflu yatagı mızı var ama orda bazen sıkılıyor yere alıyorum ilk defa yumusak bir yastıga yatırdım da
Jessim Merhabalar benimde oğlum 3,5 aylık daha yastık kullanmadık sadece eğimli yatırıyorum evet tv ilgisini çekiyor ama mümkün oldukça bakmasın diye oyunla oyalıyorum çünkü evde 10 yaşında ağbimiz var sıkılıyor çocuk okulda yok hep ders olmuyor 😕
Selenaren1121 Miskokuluoglununannesi benim oglum 6 ay 16 günlük yastiksiz hafif egimli yatıriyorum tv izliyor 4 aylıktan beri eyleniyor özellikle şarkılı hareketli çizgı flimler konuşüyor tv izle bazen bilmem sakınca görmedim kizimda izliyordu türkü dinlemeyi çok seviyor benim oglum bogulma geçirdi o yüzden eyimli olsun dedi
Miskokuluoglununannesi Selenaren1121 Bzm suan erken mı gözleri kayar diyorlar daha cok kucuk izletmek istemiyorum ama yere yatr yorum direk gözu oraya kayıyor:)
Deletedmom_52 Miskokuluoglununannesi oğlum 16 aylık hala yastık kullanmıyorum. Aklı erip kendisi isteyinceye kadar kullanmayı düşünmüyorum yastık
Nasip Bende yastık yerine daha çok reflü yatağı kullandım hatta elimde kaldı e bebekten almıştım 😁 3 ay gibi bir süre şuan 5 aylık çok ince bir yastık kullanıyoruz …
2mucizem Benim oğlum 5 aylık canım yaatık kullanıyorum ama çok ince yok denecek kadar o da eğimli dursun diye biraz. Tvyi de hiç izletmiyoruz dikkatini oraya veriyor tamamen bakınca. Tlfnda aynı şekilde göstermiyoruz . Çocukların beyni duruyormuş yani tvye tlfna odaklanınca😅
2mucizem Miskokuluoglununannesi evet bağırır tekrar bakmak isteyince. İşte böyle böyle ağlayarak iş yaptırıyo sıpalar . Alıştırma derim canım en azından gttiği yere kadar
Misterious Miskokuluoglununannesi TV 2 yaşına gelene kadar hiç açmadım yanında. 22 aylıktı az az çizgi film açmaya başladım. 2 yaşını 2 hafta geçti günde 20 şer dkdan 2 kez izletiyorum. Yastık hala kullanmıyorum. Drlar da 2 yaşa kadar önermiyor.
Elifumay Miskokuluoglununannesi yastıkta yatırmadım sonra da öyle alıştılar biri 4 yaşında biir 1 bucuk hala yastığa koysam bile yastıksız yatarlar ya da yastığı yatak olarkq kullanıp üstünde yatarlar 🤣 artık yavaş yavaş görme duyuları gelişip görmeye başladıkları için tepki veriyor TV ye ama yapma şimdiden koyma derim ilerek yani şuan çok duyuyoruz gelişim geriliği otizm falan konuşun ha bire daha iyi