Safakkinayer Sevgili emziren anneler 😊 bebeğinizi ne zaman sütten kestiniz? Ve hangi yöntemlerle ? Yardımcı olursanız sevinirim, şimdiden teşekkür ederim 🤍
fatimaozel ben kademeli bırakmayı tercih ettim canım 19. ayında başladım azaltmaya 24. ayında sonlandırdık …
Safakkinayer fatimaozel bende kademeli olarak düşünüyorum. Nasıl bir yol izlediniz ? Kızım en çok gündüz emiyor. Yani dikkatini dağıtsam bile 5 dk sonra illa emecek yani ağlıyor falan baya açıp emmek istiyor. Ne yapmam gerektiğini inanın bilmiyorum.
fatimaozel Safakkinayer evet dikkatini başka yöne çektim ben de sevdiği başka bir şey teklif ettim en çok dışarıya çıkardım unutturmaya çalıştım evde yoksa köşe kapmaca… kaç kare emziğini hesapladım sonra birer birer azalttım