Tubi35 14 martta 38+2 de sezeryan ile 3. Çocuğuma doğum yaptım ama daha kucağıma hiç alamadım ortanca oğlumu daha erken doğurmuştum daha ufaktı ama onda yaşamadım çok kötü bir duygu karnım boşladı ama kucağım dolmadı....... solunum sıkıntısı varmış hala kendini anne karnında hissediyormuş ve yarık damak teşhisi koyuldu gerçi damak en son ki iş şu an işin solunumu çok önemli başına gelen var mı çok üzülüyorum sütüm kesilmesin diye elimden geleni yapıyorum ama üzülmemek mümkün mü kafayı yiyeceğim.....
Deletedmom277 Tubi35 bizde de oldu. 1 hafta küvezde kaldı sonra çıktı. Sonrasında hiçbir sıkıntı yaşamadık. Zor süreç ama geçecek hiç merak etmeyin. Bol bol sütünüzü sağın bebeğinize getirin. Bu günler unutuluyor
seldaselda28 Tubi35 8 gun kaldik biz de 37+1 de 4 kilo dogmustu.Solunum sikintisi ve enfeksiyon vardi.Hic geçmeyecek gibi gelir ama geçiyor.Üzme kendini olan sütüne olur.Gecmis olsun.
Deletedmom5151 Tubi35 solunum sıkıntısından bizde 8 gün kaldı moralini yüksek tut Çıkar rabbimin izniyle sağ salim kucağını doldursun Allah şifa versin yavruna🙏
Fsule Solunum skntisi çoğu bebekte rastlanan bir durum ben prematüre annesiyim kızımda kuvezde solunum skntisiyla yattı geçmez sandim geçti hic panik yapmayın olur mu cunku bebeginiz stresinizi hissediyor ayrica yarık damak olayına gelince estetisyenler ve genel cerrahlar bu konularla alakalı oyle bilgiler ve donanimlilar ki cok kolayca hallediyorlar
Tubi35 Fsule çok teşekkürler inşallah geçecek. Aynen damak sonraki iş rabbim tez zaman da ciğerlerini açısın kuzumun inşallah gerisi gelir Allah’ın izniyle