kızlar eşim.4 gün önce korona oldu ayrı odada izole bende belirti yok ama garanti olsun diye ilçe sağlığı aradım agrim ve halsizlik var diye filyasyon gönderelim ilaca başlarlar muhtemelen dedi bende test olmak istediğini belirttim ona filyasyon karar verecek dediler başınıza böyle birşey geldimi test yapıyorlarmi yoksa ilaç mi verirler direkt pozitif değilken niye ilaç kullanılsın ki bi emin olunup öyle başlanmaz mi