Ahmetayaz Ben 3 ay oldu szeryanla dogum yapali oksurdugumde felan karnimin ici yirtilcakmis gibi cok aciyor ve sag tarafimda agri oluyor benim gibi skintilar yasayan varmi bunlar normalmi yoksa ic dikislerimde sikintimi var cok korkuyorum lutfen cevap verirseniz cok sewinirim😞
Deletedmom115 Ahmetayaz iç dikişlerin iyileşmesi çok uzun zaman alıyor ama merak etme bir iki aya daha iyi olur
Deletedmom381 Ahmetayaz ben de sezaryen ile doğum yaptım 2,5 ay oldu Hiç öyle şikayetlerim olmadı. Doğumdan sonra 1-2 hafta agrim oldu o kadar. K.dogum doktorunuza bir görünün isterseniz dikişler zedelenmiş olabilir.
SumeyyeMtl Ahmetayaz bende yaptım ve böyle problem yaşamadım sadece ilk hafta ağrı oldu ve yürümek zor oldu . Bence doktora gözükün
Ozlemhtc Ahmetayaz Benim de sezeryan ama ilk 1 2 hafta çok ağrı yaşadım çok şükür şimdi hiç agrım yok. Çok nadir bazen sizliyor o kadar
Ahmetayaz Deletedmom381 1 ay once ultrosonla baktrdim sag tarafimdaki agri icin hic bisi yok diyor ee diyorum cok agrim oluyor normal diyor oksuremiorm rahat ya
Nunis Bu iyileşme süreci herkeste farklı oluyor sanırım. Benim 5 ay oldu hala karnıma dokununca acıyor. Atletim sıkı olsa acıyor. Öksürünce açıma durumu kalmadı artık ama geçer sizinki de yakında.
SumeyyeMtl Nunis bu söyledikleriniz ilk haftalarda oluyordu hala devam etmesi zor Allah yardımcınız Olsun. Öksürmek özellikle de gülmek etrafımdakilere beni güldürecek bir şey demeyin diyordum resmen
11RabiaAsel11 Aynı şeyler 6 aydır var bende bı turlu geçmek bilmiyor Dr m normal dedi sağ ve sol tarafta dugumcukler var dedi ondan bı süre daha gider böyle dedi