GS-18-03-2021 Merhaba sevgili anneler bu bez markalarından herhangi birini kullanıp memnun kalan var mı varsa hangisinden memnun kaldığınızı yazarak yardımcı olabilir misiniz Komili Jenny willy Soffia Bebe land
1mrvky Hepsini denemiş biri olarak bu yazdıklarından bebe land güzel. Biz sleepy natural kullanıyoruz. Bebe land ile nerdeyse aynı diyebilirim.
Elif_Naz Soffio denedim bende çok ince ve emici hiç sızdırmada yapmadı denemelik almiştım ama hep kullanıcam artık külot bezide var hem fiyatıda çok uygun 👍🥰
GS-18-03-2021 Elif_Naz peki bedenleri nasıl bazı bezlerin ki küçük oluyor yani benim bebeğim 20 günlük 1 beden mi 2 beden mi alsam karar veremedim bu konuda yardımcı olabilir misiniz
Elif_Naz GS-18-03-2021 biraz bedeni küçük ben kızıma 3 numara aldım kilosuna uygun ama yanları biraz sıkıyor gibi bi dahaki sefere 4 numara alıcam 🥰