Bade 🐣
Bade
Nurseda2612 Bade 🍀
Nurseda2612 Bade ❣️
Nurseda2612 Bade ve Nare arasında kaldım 🙈
Nurseda2612 kızımın adı Yade 2. Kızım olursa Bade düşünüyorum bu yüzden de Bade 🦋
Nurseda2612 bizim adımızda bade 3 aylığız🤍🥰🧿
Bnuacll diğer postun da 4 aylık yazmışsın ama ?
Sesa 4.ayina giriyor yazmış yani 3.ayini dolduruyor 🙄 ne tuhaf bir cevap bu ya
CemreKerem35 Bade😊
Nurseda2612 sare
Nurseda2612 bade