OyaGny yok yok bol bol emzirin. Küçük memeli biri olarak söylüyorum gayet yetti sütüm çok şükür ilk 6 ay sadece emzirdim oğlumun gelişiminde de bir sorun olmadı gayet normal kilosunu aldı. Tabi ki yetmeyen süt diye bir gerçek de var bez sayısını kilo alimini gözlemleyin ona göre hareket edin