Herkese merhaba bir konu hakkında bilgi vermek istedim. İstanbulda yaşıyorum her sehirde var mi bilmiyorum 1 aylık bebegim var birdahaki ay işe başlayacağım bugun anne karti çıkardım kendime otobus metrobus her turlu toplu taşıma ücretsiz bilmeyen arkadaslarimiz varsa bilgi veriyim dedim.