Benim bebeğim 2 aylık dogdugunda aralıklı olarak 10 gun hastanede yattı malesef biberona alıştıgı için silikon uç takmak sorunda kaldım şuan onu bırakmaya calışıyorum biraz zor olcak ama yapıcam inş bence silikona başlama oda alışkanlık yapıyo bir emzirme danışmanıyla konuş instagramda emzirme.danismanliği var dilruba hanım sayfasını incele istersen