Sinop57 Kızlar mrb kızım bugun ameliyat oldu bıseyı yoktu eve gelince ben bıraz SURUP verdım suan ememıyor kendını geri cekıp aglıyor sureklı surupu verdıgıme pısman oldum agrı kesici dıye vermıs tim basına gelen var mı emer mı
Lagertha Sinop57 geçmiş olsun bilgim yok ama nasıl bir ameliyat ? Benim bebeğimde de dil bağı var ama azcık doktor bebeği oturduğu yerden sprey sıkıp dil bağını kesitiklerini söyledi öyle ameliyat falan demedi.
fatimas27 Sinop57 emer canım sımdılık agrısı vardır ondan ablamın ogluda oldu cok sukur simdi bir sorun yok
Helbest49 Sinop57 narkoz verildi mi? Bir de hangi doktor ameliyat etti biz de suan arastiriyoruz korkuyoruz ne olacak diye