Gamzeeeeee Kızlar 9. Ayda kızamık aşısı yaptırdınız mı kampanya varmış zaten 1 yaşında tekrar olucak bu aşıyı ama öne tedbir amaçlı çekmişler doktorum yaptır 1 yaşına kadar korur en azından sonra tekrar olucak dedi sizler yaptırdınız mı