Sultiii Arkadaşlar bebeğim kanepeden düştü hemen acile götürdüm 2 saati geçti dr sadece muayene etti bir sıkıntı görünmüyor 4 saat takip et dedi 5 buçuk aylık başına gelen var mı acaba bir sıkıntı oldu mu
Yazaksami Sultiii geçmiş olsun. Benim oğlumda aynı aylarda koltuktan düşüp kafasını masanın demirine çarpmıştı. Kafasının arkası biraz şişti termojeli bi havluya sarıp kafasına koyduk birkaç saate geçmişti kontrol ettik kusma uyku hali filan olmadı çok iyi gözlemlemek lazımmış
minikavokadom Sultiii geçmiş olsun benim de büyülk olarak2 kez kanepeden düştü6,5 aylıktı. takip ettım ben de çok şükür bişey olmadı ama canım gitti ya çok kötü bir şey
zeytinbacilar Başıma gelmedi ama kaç cm den düştü 50cm ve altı ise takipmedin diyorlar üstü ise doktora gidin diyorlar ama düştükten sonra kusma gözlerde kayma baygınlık yada uyku hali olacakmı onu takip edeceksiniz 4 5 saat
Kelebebek06 Çok geçmiş olsun Fışkırarak kusma göz bebeklerinde büyüme varsa onları takip edin demişti bize doktor bir kaç saat uyutmayın Allah korusun inşallah bir şey olmamıstır