UzaydakiOksijen Kızlar oynayanlar ne durumdasınız hangi coinlerdesiniz güncel durumu paylaşalım mı 🤣😋 uzun vadede unuttuğum diyeyim coinlerim holo ve chlz 🤘🏿 Alt coin sepetim şu an; nano , xrp, ada 😂 günlük al sat yaptıklarım bunlar var mı benim coin kardeşim😂
momyshark1 UzaydakiOksijen 3 4gundur her kalktığımda çıkıyor diye dün gece yüksekten aldım tersteyim süt dökmüş kedi misali bekliyorum 🙃
Kk41 UzaydakiOksijen neo riple holo btt xlm hepsinden eser miktarda var😅😅😅😅 Holo ve btt benim zorumla aldı eşim fısss oldum diğerleri iyi. 😬
UzaydakiOksijen momyshark1 ya strax yatırayım diyorum nisan ayı sepeti için ama çok uğraştırıyor al sat sürekli takipte kalmak biraz yoruyor