Melihakrds benim oğlumda da 1 aylıkken farkettik kasım fıtığını ameliyat oluyor ama kısa sürüyor ve kolay iyileşiyor ben çok korkmuştum hiç korkmayın inşallah sizinki de ameliyat olduktan sonra hemen iyileşir benim oğlumu tam uyuttular sadece ameliyattan önce 4 ameliyattan sonra 4 saat meme veremedim aç kalması gerekiyordu o zorladı bizi bir de narkozdan uyanırken baya ağladı onun dışında sıkıntı olmadı zaten ağrı kesici veriyorlar fitil şurup falan ağrı hissetmiyor ben fıtık ile birlikte sünnet de yaptırdım ikisi aynı ameliyatta halloldu