Benim de bebeğim 8 buçuk aylık 2 haftadır bir tatlı kaşık zorla ancak yiyordur. Ben çok takılmamaya çalışıyorum. Bu sefer hem biz hem bebeğimiz yıpranıyor. Bunun geçici olduğunu düşünüyorum atak haftasında zaten. Üstteki hanıma katılıyorum illaki yiyecekler ama zorlayınca ilerde yeme bozukluğu yaşama ihtimali daha büyük sorun.