Ebrudgnclskn size tavsiyem erkenden önlem alın ve hemen iyi bir çocuk alerji uzmanına gidin, erken farketmeniz çok iyi böylece belki uygun bir diyet ve uygun bir alerji maması kullanarak birkaç aysa alerjiyi atlatmanız mümkün. Benim oğlum anne sütü alıyor ana ben sütünü 14 aydır sagarak veriyorum. Günde bir küçük biberon mama vermem gerekebilir bazen sütüm yetmediğinde, bu yüzden doktor alerji maması ver gerekirse dedi, neocate, evolvia ve aptamil progomin as elinde varmış vubları bir dene bakalım hangisini kabul ederse dedi. Neocatein içeriği iyi diye duyduğum için onu denedim ama tek basına vermedim içmezdi, yarı yatıya kendi sürümle karıştırıp verdim içti yadırgamadı. Siz de eğer alerji maması kullanmanız gelirse o şekilde yapabilirsiniz anne sütü alıyor olmasının bir avantajı bu. Çünkü tek mama işe besleyenler direk alerji mamasına geçmeleri gerektiğinde zorlanıyorlar günkü o mamaların tadı ve kokusu berbat bebek içmek istemiyor haklı olarak. Siz kendi sütünüzle karıştırıp gün geçtikçe mama miktarını arttırıp tek basına içebileceği tada da alıştırabilme şansınız olur . Zor bir süreç inşallah varsa bile tek alerjisi inek sütü dür ve geçer. Bizde çoklu gıda alerjisi var ve 14. Aydayız hala var😞 kolaylıklar dilerim. Buarada progamin as nin tadı ve kokusu berbat ben hazırladım ama bebeğime vermeye gönlüm razı gelmedi. Neocate yine ona göre daha bir dayabılabilir tad ve kokusu var .