Kızlar bebegim 7 aylık tadımları yapıyor. Bugün biraz muz ve elma rendesi verdim. 10 dk sonra ıkınarak tuvaletini yaptıgını anladım ve aynı anda çok şiddetli kustu. Üst baş koltuk halı hiçbişey kalmadı, büyük adam gibi çıkardı. Sonra hemen bezine baktım hafif kabız gibiydi. Sizce endişeli bir durum var mıdır, ıkındıgından kusma da gercekleşti gibi geldi bana. Şuan uyuyor, normal mi sizce cok endişelendim..