Aalya Bebeğimi sallarken foruma gireyim dıyorum. Bebegim tam dalmak uzere gözler girmiş çat birden sesli sekilde reklam. Sesi kıs diceksiniz belki ama ninni acıyorum telefonda.. Biz cozum bulun lütfen
Aysegul2312 Aalya yemin ederim ben açacaktım pu postu dün aynı şey benm başıma geldi telefonum sessizdwyken bangır bangır hepsi burada reklamı neredeyse sinirden silecektim uygulamayı
Senemmm11 Aalya böyle bir post bende açmıştım ama @NaimeYilmaz reklamların otomatik olarak geldiğini söylemişti onların yapabileceği bisey yokmuş. Zaten heryeri trendyol almis gibi değil mi ya youtube giriyorsun trendyol başka uygulamalar açıyorsun trendyol
Mommysharkdoodoodoodoo Ama o zaman uygulama sahipleri nasıl para kazanacak? Onlar reklam alacak ki bu uygulama gelişsin üretsin. Sizin yapabileceğiniz tek şey sessize almak telefonu. Demeyin dediniz gerçi ama… Demiş bulundum.
Aalya Mommysharkdoodoodoodoo sessiz bir reklam da cıkıyor hepsiburada nın reklamı birden sesle calıyor resim olarak versın ler. Zaten kim reklama bakıyor ki Allahsen 🤣
Aalya Senemmm11 ama sessiz olan bir reklam da var. Sessiz fotograf veya video seklinde koyabilirler. Sonucta anne platformu bunu dusunmeleri gerekiyor bence
Ogullarinaasikanne Aalya simdi tam olarak yasadigim buydu biliyor musunuz hemde iki kez ya zaten cocugu uyuturken bakabiliyorum sadece su sesli reklamlardan sıkıldım
Aalya Ogullarinaasikanne aynwn oyle valla ben de uyutmak uzun suruyor bakayım dıyorum ama yok yakında silicem valla
Aalya sonsuzmutlulukkk ya evet ama ninni ile uyumaya alıstı ninni arka planda çalarken ben gzeyrum nette 🤣
Cennetinsusu Aalya Ben googleden giriyorum. Favori diye ekledim direk giriş yapıyorum. Hiç reklam olmuyor.