Damladerin
[bilinmeyen] arkadaşım süt alerjisi var bebeğinin bebelac kullanıyor süt içeriği olmayan şeylerden yediriyor bazıları belli bi yaştan sonra kurtuluyor bazıları ömür boyu alerji olarak kalıyor
Nkahramanatas
[bilinmeyen] bizde de öyle bir ihtimal var şuan bana da iki hafta yeme dediler. Kızımın bütün vücüdu benek benek kızardı o şekilde götürdüm doktora kortizonlu krem kullanıyoruz haftaya da alerji testi yaptırcaz. Süt ürünleri yiyememek o kadar kötü ki çok zor tutuyorum kendimi ama kızımı öyle görmek daha da kötü :( umarım en kısa zamanda atlatırız
Damladerin
[bilinmeyen] o mama verdi anne sütüde dahil alerjiye
Sedanur
Bizde alerji testi yapılmadı kakasnda 1 kez kan gördük inek sutu alerjisi var ddi bnada diyet werdi
Nkahramanatas
[bilinmeyen] hayır takviye vermedi önce bir kaç tane farklı krem kullandık işe yaramayınca kortizonlu krem kullandık o fayda sağladı. Kandan ya da kakadan test yapıyorlar siz de yaptırın bir an önce
Oske_21
Hepinizden tek ricam var lütfen doktor gasteroloji prof da olsa baska doktorlarada götürün bebeğim mayıs doğumlu anneyim tabi elim kolum durmuyo giydirdikçe giydiriyorum çoçuğu isilik basti doktora goturduk süt alerjisi var dedi kakasından test yaptirdik ne kanli kakasi var ne mukuslu profa goturduk oda var diyor bize bir mama verdiler su gibi birsey balik kokuyor cocuk yiyor doymuyor agliyor ici cikacak aglamaktan cocuk balik gibi kokuyor sonra bizimle ayni hataya dusen baska bir arkadasim onerdi bir doktor cocugun hic bir seysi yok sacmalamiyin dedi cocugum suan 3.5 aylik normal mamasini yiyor bir tarafindada birsey yok benim gibi uzdukleride cok kisi olmus ne olur baska doktorlarada sorun hayati boyunca sut urunlerinden bosu bosuna uzak kalmak zorunda kalmasin uzun yazdim kusura bakmayin ben yanlis teshisten yandim sizde yanmayin diye
Sedanur
Kızlar ben yeni duydum alerji bölümü varmış gotryrsun çocuğun vucudunaa birşeyler damlatiyolarmis neye alerjisi war belli oluyomus
Sedanur
Yani ben cocuguma en faydalı şeyleri veremiyorum çünkü suan ortada kesin bise yok test bile yapilmms ben diyetede uymuykrum kakasnda kan olmasinin cok sebebi war çünkü enfeksyndanda olabiliyor ne anladiki sut urunlerine alerjisi oldugunu
Oske_21
[bilinmeyen] hangi hastane ve doktora götürdünüz bunarada son ay kilo alimi bedir alerjinin en buyuk belirtisi gelisim geriligi
Belgokayse
Bizde de var o problem ama ben eminim artık çünkü ben ne zaman süt ve süt ürünleri yesem yavrum daha fazla ıkınıyor agliyor o yüzden dikkat ediyorum doktorum da relactaz diye bir damla verdi o iyi geldi
Belgokayse
[bilinmeyen] bizde de kanlı kaka olmadi ama sümüksü kaka burunda hırıltı gece vücutta benekler oluşuyor birde çok ıkınıyor kusmasa var ben kendim denedim yoğurt süt tüketirsem çocuk hiç durmuyor ıkinmaktan
Belgokayse
[bilinmeyen] evet bıraktım ben
Remziye
[bilinmeyen] benim bebeğimde süt alerjisi var yüzünde kafasında vücudunda sivilceler çıktı süt ürünleri tüketmiyorum gecti
Belgokayse
[bilinmeyen] yiyorum ama yumurta da yasak yaziyor internette bilmiyorum
Reyhan0066
[bilinmeyen] canim bize de oyle söyledi bunun bi testi yok deneme yanilma yontemiyle bakacaz dedi 1 haftadir sut ve sut urunleri yemiyorum ama degisen bisey yok kakasinda kan gordum ondan goturdum doktora bide kakasi mukusluydu o yuzden suphelendi ama kusma yada vücudunda kizariklik falan olmadi
Belgokayse
[bilinmeyen] evet doymuyor insan ne yönetimide şaşırıyorum
Reyhan0066
[bilinmeyen] yok canim degisen hicbisey olmadi maalesef
Ayseayse
Merhaba kızlar ben de aynı sorunu yaşadım aynı belirtileri.sadece emziriyorum kızımı mama falan vermiyorum ama sütümden yediğim bişey geçip kızıma dokunuyor aynı belirtiler oldu vücudunda.hiç bi ilac kullanmadık öncelikle ve geçti çok şükür boşu boşuna yavrunuza kortizonlu ilaç vermeyin.bize de bi doktor kullanım dedi ama ben kullanmadım.kendi doktorumuz yiycekleri sırayla denememi istedi en çok alerji yapan şeyler süt ve süt ürünleri sonra dana eti yumurta ayrıca doktor çiğ hiç biley tüketme dedi meyveleri de pişiremediğiniz için inananın hiç meyve yemedim geçene kadar
Ayseayse
Bu yiyeceklerin hepsini aynı anda kestim alerji belirtileri geçti bir hafta bir hafta olmak üzere herşeyi denedim domates ve kırmızı et dokunuyor kızıma onları yemiyorum şimdilik .bir de yumurtayı denerken beyazını da ayrı denemeyi unutmayın tek başına beyazı da dokunabiliyormuş
Ayseayse
Bi hafta boyunca bi yiyceği deneyin sonra alerjisi olursa belirtilerin geçmesini bekleyin ve başka bi yiyeceğe geçin ve aynı anda bi kaç yiyecek denemeyin yedikleinizi unutuyorsanız not alın eminim bizim gibi sizde atlatcaksınız 🙏