Merhaba kızlar 10 aylık bebekleriniz neler yapıyor
Kızım alkış yapıyor ama bizim yaptığımız gibi ellerimi tam vuramıyor
Gel gel yapıyor
Battaniye veya oyuncakları yüzüne kapatıp açıyor ce eee yapıyor
Mama sandalyesinde oturup önüne bir şey versem ilk önce eline alıyor mıncıklıyor sonra azına alıyor yavaş yavaş yiyiyor baya da döküyor
Oyuncaklarıyla amacında oynamaz azına alır hep
Her yerden tutunup kalkıyor
çok çok kısa da olsa Day duruyor 5 saniye kadar
Bir ara anne diyordu tam net olmasa bile şimdi onu da demiyor
Amacım kıyaslamak değil acaba bebeğimin yaptıkları geride mi diye sormak istedim internette bazı bebekleri görüyorum kızımdan küçük olmasına rağmen bir kaç kelime söylüyor