22 aylık oğlum..
Ya merak ediyorum her bebe böyle mi?
Yemek hazır masaya otururuz , önünde yemeği var. Israrla onları yemez bizim tabakları ister. İstediği olmazsa çatalını , tabağını fırlatır. Bardak fırlatır.
Kek yapacağım mesela , masaya çıkmak ister. Elinin yettiği herseyi almak ister. Saçımda toka görse zorla çeker saçımı yola yola onu alır. Renkli toka takamaz oldum. Alyansımı zorla ister , bağır çağır ortalığı ayağa kaldırır. Ne takı takabiliyorum ne toka. Düğmeleri bile koparmaya çalışıyor.
Çamaşırları asarım sonra onları Bi güzel aşağı indirir. Yerler yeni yıkanmış çamaşır. Kaşıklığı alıp çatal kaşığı yerlere serper.
Herseyi kitleyip saklamak mı lazım. Meraklı bir bebek , ama sabrım çok zorlanıyor.
Sadece içimi dökmek istedim. Teşekkürler.