Cennetinsusu @YavruKurdum oğlumun iki kasinin ortasında bi şişlik var doğduğundan beri ilk zaman yag bezesi dediler onemsemediler. daha sonra büyüme yaptı şimdi takip ediliyor kistmis ve kemikte büyüme yapmış. belki ameliyat olcak o yüzden kilosuna cok takıldım .yoksa cani sağ olsun da kiloyu boyu cok önemsemem bütün insanlar aynı olacak degil çünkü