Smyyeemin Kızlar bebeğim biraz iştahsız dr möller ve ocean markasını önerdi kararsız kaldım siz hangisini kullanıyorsunuz memnumusunuz 💜
Dogavesultan Smyyeemin efa lıquid balık yağı ve VitAgil diye iştah açan takviye edici multivitamin kullanıyorum kızıma 14 aylık olmak üzere 1 yaştan beri kullanıyoruz biraz pahalı ama doktorumuz bunu yazmış bizdr bunları aldık
Dogavesultan Smyyeemin büz eczaneden almıştık ilk orda çok pahalı ikisine 250 tl ödemiştim siz trendyoldan alabilirsiniz hemde indirimde şuan