seyda83 Ravzanurmom VALLA BEN PEK SAAT KOLLAMIYORUM AMA 2.5 SAAT 3 SAATTE BI KENDI ISTEYINCE ANLIYORUM
bikerem Ravzanurmom oglum 3 gun sonra 6 aylik olacak. Cogu seyi yiyor.bu yuzden 3 sast gibi acikiyor gündüzleri
Oznr11 Ravzanurmom 5 oluyo 6 oluyo bazen yeri geliyo 7 bile oluyo cnm ben mama meme şeklinde gidiyorum