Masha_ biz de yaptırmıştık alerji testi.soya,badem,fındıga hassasiyeti vardı sadece.ama domates pişik yapıyor.1 yaştan önce önerilmeyen bir besin.her şeyi ayına uyarak verdiğim için onu da bekledım vermedım. Dedıgım gıbı 1 kez tadım yaptırmıştık onda da pişik oldu oğlum