ZzD yürüteç ya da arabadan ne beklediğinize bağlı,yürüteçte daha tek başına daha serbest kalabiliyorlar,ilk adım arabasını hemen kullanması mümkün olmuyor sürekli başında durmak durumunda kalacaksınız.Haa biraz rahat ederim ama uzaktanda izler gerektiğinde müdahale ederim derseniz yürüteç,ben sürekli başında durmaya raazıyım amacım adımlamayı söksün derseniz ilk adım arabası.☺️