irem09 Merhaba arkadaslar, 7 aylık bebeğim var. Dün bezini akırken bu sekilde ufak isilik gibi beyaz noktalar vardı. Fotoğrafını ekleyemiyorum ama neden kaynaklanır acaba? Mantar olabilir mi?