Gazmelioglus Kızlar oğlum 4ay 29 günlük ve hem anne sütü hem formül mama alıyor ama son 1 haftadr çok kusuyor her emdigini yarısını çıkariyor neden acaba dişten diyorlar öyle mi sizce bu durumu yaşayan varmi
irva Gazmelioglus Her bebek farklıdır tabiki.Biz de öyle bir sorun yok şuan.4 ay 28 günlüğüz dişten dolayı kusması vs hiç yok.Yine de doktorunuza danışın.
Gazmelioglus Fnurkor Bizim öyle bir sorunumuz yoktu yeni basladi ya bı yarın götüreyim inşallahhhh kötu bişi cikmaz
Fnurkor Miskokuluoglununannesi maalesef yok ya valla sureklı önlük kıyafet degısıyor benim üstüme de kusuyor 8. 9 aya kadar böyle devam edermıs