Merhaba kızlar. Ben geçen hafta sezaryenle doğum yaptım. Bugün koltuk altımda beze farkettim birden ağrı yapmasaydı farketmezdm. Demin üstümü giyerken diğer koltuk altımda ağrı yaptı bi baktım onda da var. Korkuyorum başına gelen varmı. Randevu aldım ama gidene kadar kafamda kurup durucam