MandaLinaa Merhaba bebeğim 6 aylık 2 gündür gece uykuları kötü sürekli uyanıp ağlıyor. Gündüz bir problem yaşamıyoruz. Diş mi acaba ? Geçen haftalarda yoktu
Papatyaseverr MandaLinaa Değil canım sanki birşey cıkmıs kabarmıs gibi duruyor o kadar ortada değil zaten alt dişleri ama sen yine de kontrol et arada
MandaLinaa 1prens1prensesannesii öyle mi ? Yani gece uyanmalar dışında bi huzursuzluğu yok ateş salya vs de yok
Sinmhayal MandaLinaa benim düşüncem diş benim kızımın da böyle çıkmıştı beyaz nokta vardı sonra diş olduğunu anladım
Ayazege06 MandaLinaa Evet dış belirtisi benim oğlum da bu şekilde çıkardı 1 hafta arayla 2 tane dişi var suan 6 ay 28 günlüğüz .6.Ayına bir gün kala çıktı dişimiz bizimde
biregesevdasi MandaLinaa ay ne güzel çekmişsin ben asla ağzını açıp bakamıyorum hemen elimi yalamaya başlıyor