EngineerMommy Merhaba . Biz bir sefer gittik ilk izlenim olarak iyi görünüyor. sorularınızla ilgileniyor ama sürekli anlatan izah eden bir doktor değil kendi tarzınca cevaplar veriyor.
perimorgan Donanımlı ve işinde oldukça iyi bir doktor. Kendisiyle 15 aylık oğlum için görüştüm. Çok güzel yönlendirmeler yaptı. Kesinlikle tavsiye ederim.