Merhaba güzel anneler.
Kan damlası için post açmıştım tüm araştırmalarım ve cevaplarınız sonucu bestiron almaya karar vermiştim. Ancak firmanın içerik kıvam ve fiyatta istikrarlı olmadığını okudum şikayetlerden. İçeriği temiz ancak güven vermedigi için bu damlayı bırakan anneler var. İkinci seçeneğim sidefer. Ancak sideferde şeker varmış diye okudum. Bestiron damlaya güveniyor musunuz, nerden alıyorsunuz , bu damlayı kullanıp 9-12 arası kan tahlilleri güzel çıkan var mı, bebeğiniz keyifle içiyor mu, damlayı verdikten sonra emzirebiliyor muyuz. Yardımcı olursanız ben de bir kan damlasına başlamak istiyorum artık 4 ay on gunluguz. Sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum.