[silindi] geçmiş olsun benim de başıma beveğim 5 günlükken gelmişti. . çarsafın altına girip kettle da su kaynatıp buhar tedavısı yaptım.ama dikkat et carsafın altına girdiğimde fişten çektim kettle. az bekledım çok duramıyrsn zaten. sonra cıkıp kremle gögsüme masaj yaptım gögüs ucuma doğru. sonra da gögüs pompasyla sağdım hemen rahatladım. buhar yapmadan önce sağdığımda süt çok az geliyrdu boşalmıyordu bi türlü. buhar cok iyi oldu. ne kadar doğru bilemıyrum ben rahatladım ama