Oğlum 5 yaşına girecek 3 ay sonra sürekli kontörlü götürürduk bakarlardi birsey yoktu doğdu zamanda götürdük o zamanda birsey demediler dun yine hastaneye gittik çocuk doktoruna var kalbinde üfürüm var kardiyolojiye götürün dedi ben o an şoka girdim yani beynimden kaynar sular döküldü. Benim diğer oglumdada vardı ilk doğduğu zaman onun ki kapandı çoktan. Yani bu üfürüm sonradan olur mu . Dünden beri çok kötüyüm.