Fatma9438 aslında çocuk gelişiminde yavaş yavaş bırakmak tramva yaşamaması için kademeli yaklaşmak öneriliyor ama ben birden kestim kızımda ne yalan söyleyim 😀gece emmeleri alışkanlık eyleye başlamıştı uyku düzenlerimiz çok bozulunca tamamen kestim ondokuz aylıkken gündüz çok zorlanmadık oyunla ilgisini dağıttık fakat gece meme ile uykuya daldığı için yeni bir uyku düzeni ve uyku eğitimi vermemiz gerekiyordu ilk bir hafta zor oldu sonra alıştı şükür babası destek oldu uyku süreçlerimizi eşim yönetti çünkü beni meme olarak görüyordu kucağıma aldığımda meme diye ağlıyordu ben çıktım odadan babası loş ışık beşiğe yatırdı ağladığında kucağına alıp sakinleştirip tekrar yatırdı ilk günler bir iki saati aldı uyumaya başlaması ama gitgide azaldı bu süreler bir de konuştuk tabi artık memede süt bitti sen büyüdün süt içmek istersen dolaptan alıcaz kendi resimli bardağınla içeceksin falan gibi iki hafta sonra da odasını ayırdık emme dönemi bittiği için ablası ile aynı odada yatıyorlar