kubusss Yani çokta üzülmedim tabi isterdim göz rengi babasınınki gibi kalsın boncuk boncuk ama sağlığı yerinde olsun yeter hala göz rengini seviyorum ben çok değişik rengi kenarları yeşil ortası elaya çalıyor 😊 kaynanam daha cok üzüldü maviliği gitti diye 😂