Kızlar gelin dertleşelim. Sabah bir uyanıyoruz 6 buçuk 7 gibi akşama kadar kucakta. Hadi ilk 3 ay kucaktan indirmedik hem gazlıydı hem de anne karnında hissediyor diye. Ben kendim de bırakmak istemiyordum. Ama artık yavaş yavaş kucaksız durmaya alışsın istiyorum ama asla durmuyo. Bırakın bensiz oyalanmayı benleyken bile anca 5 dk duruyor.5 dk bi yüzüstü durursak onda da kitap bakıyoruz sonra hemen ağlamaya başlıyor. Belim kopuyor azıcık dinleneyim diye koyuyorum hemen ağlama bağırma. Kahvaltı yapıcam salıncağına koyuyorum hemen ağlama bağırma. Bulaşık yemek temizlik hak getire. Eşim gelince o alıyor kucağa o şekilde bulaşık yıkayıp yemek yapıyorum. Uyku desen doğru düzgün uyumuyor yarım saat hep gündüz uykuları uyurken de bi iş yapılmıyor her sese uyanıyor. Biraz uzun oldu ama çok yoruldum ya var mı böyle benim gibi olan ? Nasıl alıştırcaz bu bebekleri ? Çok şey istemiyorum ki 5 -10 dk kendi kendine oyalansa yeter 😔 Bu arada oyun halısı, çıngırak , kartlar , salıncak vs herşeyi var kitap dışında hiçbirisini sevmiyor.