Elfida41 Biz de gazdan çok çektik hala geceleri hafif gazı oluyor.En şiddetli olduğu zamanlar şuan 2,5 aya kadar çok şiddetliydi 2,5 tan sonra biraz azaldı 3 ay 10 günlükten sonra artık hafif oluyor.Şiddetli olduğu zaman biogaia ve günde 3 kere 5 damla sab simplex kullandım ve Milupanın bebekler için rezene çayı var 2 çay kaşığı akşam yatmadan veriyordum kısmen rahatlıyordu.Doktorumuz her bebek farklı hangi damlanın yarıcağı belli olmaz demişti. Ama bu gazın kesin bir çözümü yok.Tek çözüm maalesef ki zaman.Damlalar kesin çözüm olmuyor.