Burcc merhaba next kargom kayboldu yazmışsınız Mng kargo mu kaybetti yoksa skynet mi? Bende geçen hafta salı günü gümrük vergisini ödedim ertesi gün skynet te takip sorguladığımda dağıtımda yazıyordu ancak 5 gün oldu gelmeyince dün skynet Murat beyi aradım kargo takip no istedim adresinizde bir hata olmuş sanırım ben gün içerisinde düzeltip size kargo takip no göndereceğim dedi. Dayanamadım Mng aradım adınıza kargo yok dedi. Bugün baktığımda ne mail var ne mesaj tekrar aradım Mng yine kargo yok. Yine Murat beyi aradım notumu almışım zaten kargo oradadır ama daha işleme alınmamıştır gibi bir şeyler geveledi, gün içerisinde muhakkak dönüş bekliyorum dedim yine dönüş yapmadı. Siz Mng kargo takip numaranızı almış mıydınız? Ya da son durum ne oldu. Çok üzgünüm şu an ya