Deletedmom78654 Maalesef. Biz kendimizden kötüye bakarak halimize şükretmeyi öğrettiler. Kimse de ama bir ingiltere,bir almanya neden değiliz demediler.
Dünyanın öbür ucunda olan memleketin her şeyini kullanıyoruz, artık etini sütünü, bakliyatınıda alıyoruz. Üretim? Yok. Parça parça satıldı her yer. Ülkede para yok. Üretmek yerine hazırdan satıyoruz. Boşu boşuna Atalarımız savaşarak kazandı buraları,parası olan alıyor. Bitti gitti.