Beren-derin havluları bence ilerde kullanirsin. Bende kapalıyım, kaynanam bohçama birsürü bana yakışmayan şal felan koymuş 😂 bende onlari kesip masama runner yaptım. 😂 birkac parca begenmedigim kıyafet felan da vardı, teyzemin kızlarina verdim, birazini da gittigim yerlere hediye olarak goturdum 😅 öyle boyle bitti.