1prens1prensesannesii Kızlar oğlum 11 aylık. Emeklerken alnını TV ünitesinin köşesine vurdu. Hafif kızardı kanamakla kanama ak gibi birley oldu hemen buz koydum ekmek içi felan. Hastaneye götürmem gerekli mi acaba? Kusma vs yok.
Busranixx 1prens1prensesannesii kusma yoksa tehlikeli bir durum yoktur diye biliyorum ama yinede siz götürün bence en azından içiniz rahat eder bir şey yoksa bile. Geçmiş olsun