Bal91 Kızlar plisps avent biberonumuz var ama antikolik aparatı yok şimdi tekrar biberon alacağım Tommee Tippee antikolik kullanan var mı memnun kaldınız mı hangisinden alayım emin olamadım
Eymenveannesiii Bal91 ikiside hiçbir işe yaramadı bende sağlıkçı olduğum halde her yolu denedim hepsi duruyor öyle kenarda relactaz damla Al iyi geliyor bebişe
Tospikhann Bal91 Bal91 hayırrrrrr hayırrr ben hıc memnun kalmadım tomme tippeden şarıl şarıl akıtıyor. Googlede yorumlarınada bakabilirisn. Avent kullanıyorum cok memnunum
Bal91 Eymenveannesiii biogaia kullanıyorum canım düzelmişti yani az çok toparlamıştı biberona alıştırmak zorundayım işe başlayacağım 3 gündür avent kullanıyorum antikolik apartı yok yine gaz sancısı başladı hava mı yutuyor acaba anlamadım acaba aparat mı alsam biberon mı değiştirsem bilemedim
Tospikhann Bal91 kolik aparatı kullanmıyorum.. yokk canımmm degıstırmıyorum duzenli temızlıyorum okadar