SerpilG 1 tane dikişim var Doğum yapalı 35 gün oldu 1 haftadır batikon kullanmıyordum gerek yoktur diye ama dikişte sertlik hissettim ve 1-2 gündür kaşınıyor. Sizce nedendir? Korkmalımıyım? Dr gitmelimiyim koku falan yok. Başına gelen arkadaşlar ne yaptınız siz?
Selim2011 SerpilG bende normal dogum yapmıştım dikişlerım 10 güne falan düzeldi ama kaşıntı oluyordu bndede doktora gıttıgımde sıkıntı yok demişti kaşıntı olur demişti düzeliyormuş
Glitter SerpilG dikis benim de gec dustu, dusmeden once de kasinti yapmisti. Aynaa bakin kizariklik, enfeksiyon var mi? Idrar yaparken yanma ya da kotu koku var mi
Filizmirkan Benimde kaşıntı vardı. Hatta benim yaklaşık 35 40 gün sürdü belki de daha fazla kişiden kişiye değişiyor iyileşme süresi. Eğer kızarıklık iltihap falan yoksa korkmayın. Ama yinede 1 hafta bekleyip doktorunuza görünün isterseniz
Glitter SerpilG yanma ya da koku olur genelde. Temizligi once tuvalet kagidiyla yapin kagida sari renklo falan sivi gelecek mi, sivilce iltihabi gibi
SerpilG Glitter bugün dikişim düştü. Dün kaşıntı için bepanthol sürdüm iyi geldi. Koku falan yok akıntıda yok. Sanırım iyileşme süreciydi. 😊